Skóra twarzy, skóra pod oczami, skóra czoła, szyi, dłoni z wiekiem traci swą sprężystość, blask, zdrowy kolor. Jednak poszczególne partie ciała starzeją się niejednakowo. Zależy to od indywidualnych predyspozycji, odżywiania, trybu życia.
Chcąc zatrzymać optymalnie długo młody i zdrowy wygląd skóry rekomendujemy nowoczesny preparat Ellanse. Innowacyjny wypełniacz skórny stworzony w nowoczesnej technologii pozwala na dobór długości działania preparatu. W zależności od typu preparatu efekt utrzymuje się od 12 miesięcy do 4 lat na co pozwala specyficzna budowa mikrosfer zawartych w czasteczce praparatu.
Dzięki tej formule podczas jednego zabiegu można wygładzić i odmłodzić różne partie skóry – zarówno te, w których zmarszczki powstały później, są płytkie i delikatne, jak i zniszczone i wysuszone, stale pogłębiające się zmarszczki np. skóry dłoni.
Główny składnik Ellanse polikaprolakton (PCL) w postaci żelowej jest wprowadzany pod skórę przez lekarza za pomocą strzykawki z bardzo cienką igłą. Idealne gładkie mikrosfery składnika budulcowego zapewniają pełną biozgodność z naturalną tkanką, dzięki czemu tworzą długotrwający implant.
Zastosowanie preparatu możliwe jest w wielu obszarach.

W Time Clinic rekomendujemy Ellanse jako idealny wypełniacz zmarszczek:
• bruzd nosowo-wargowych,
• brody, podbródka, szyi, dekoltu, policzków,
• linii marionetki,
• krawędzi żuchwy.

Jednak bardzo dobre efekty przynosi również zastosowanie Ellense do modelowania konturu twarzy, modelowania nosa, a w szczególności do nadawania objętości w górnej części policzka – uwypuklenie kości policzkowej.

Preparat Ellanse jest bezpieczny, a jego składniki stymulujące produkcję kolagenu w wybranym miejscu skóry, ulegają całkowitemu wchłonięciu. Preparat nie zawiera składników pochodzenia zwierzęcego, dlatego nie wywołuje reakcji alergicznych (nie ma potrzeby robienia testów uczuleniowych bezpośrednio przed zabiegiem).
Przeciwwskazania do zastosowanie Ellanse: ciąża i karmienie, choroby skóry, miejscowe stany zapalne, cukrzyca, choroba nowotworowa, przyjmowanie leków rozrzedzających krew, wcześniejsze zabiegi z użyciem wypełniaczy permanentnych, infekcje bakteryjne i wirusowe. Możliwe objawy niepożądane takie jak obrzęk, ból, zasinienia, czy zaczerwienienie ustępują po 2-3 dniach.